Pisemny egzamin wstępny na platformie Kampus-rekrutacja - informacje dla kandydatów

Instrukcja logowania w serwisie Kampus-rekrutacja

  1. W prawym górnym rogu kliknij “Zaloguj się”.

  2. Wybierz “Logowanie dla kandydatów na studia (konto IRK)”.

  3. Wprowadź dane swojego konta IRK (e-mail i hasło) i zaloguj się.
    UWAGA! Wielkość liter ma znaczenie.

  4. Jeśli zapomniałaś/zapomniałeś hasła, możesz odzyskać je tutaj: https://irk.uw.edu.pl/pl/auth/recovery/request/

 

Ważne informacje

  • Komisja egzaminacyjna poinformuje Cię o terminie i miejscu egzaminu (poda link do niego) w zaproszeniu. Sprawdzaj swoją skrzynkę pocztową podaną przy rejestracji w systemie IRK! 

  • Egzaminy, do których dopuściła Cię Komisja, zobaczysz w zakładce “Moje egzaminy” dopiero w momencie otwarcia przestrzeni egzaminacyjnej. Egzamin będzie dostępny do rozwiązania dopiero w wyznaczonym dniu i godzinie. Wcześniej nie będziesz mogła/mógł do niego wejść!

  • Zalecane przez nas przeglądarki to Google Chrome i Mozilla Firefox.

 

Co zrobić, gdy coś jest nie tak? 

  • Zapomniałam/zapomniałem hasła do swojego konta IRK.

Swoje hasło do konta IRK możesz odzyskać pod adresem https://irk.uw.edu.pl/pl/auth/recovery/request/

  • Nie dostałam/nie dostałem zaproszenia na egzamin z bezpośrednim linkiem do egzaminu.

Skontaktuj się z Komisją Rekrutacyjną (dane kontaktowe znajdują się w IRK w opisie oferty rekrutacyjnej dla danego kierunku).

  • Po kliknięciu w link do egzaminu z zaproszenia od Komisji Rekrutacyjnej widzę komunikat “Ten egzamin jest obecnie niedostępny dla kandydatów”.

Sprawdź, kiedy odbywa się Twój egzamin. Egzamin będzie dostępny dostępny dopiero wtedy, gdy nadejdzie jego dokładny termin. Np. jeśli Twój egzamin zaczyna się o 13:00, to nie wejdziesz do niego o godz. 12:59.

  • Platforma działa na moim urządzeniu wolniej niż kiedyś.

Może to oznaczać, że konieczne jest wyczyszczenie pamięci podręcznej (cache) w Twojej przeglądarce.

Instrukcje czyszczenia pamięci cache w przeglądarkach:
Chrome
Mozilla Firefox
Safari
Edge
Internet Explorer

  • Moje połączenie z internetem zostało przerwane.
    Możliwy objaw: po kliknięciu na jakiś przycisk znika mi strona z egzaminem i otrzymuję informację, że utracono połączenie z internetem

    • Zachowaj spokój!

    • Nie zamykaj okna ani karty przeglądarki.

    • Nie cofaj się strzałką w przeglądarce.

    • Odśwież stronę, wciskając klawisz F5 lub korzystając z opcji “Odśwież”.

    • Jeśli egzamin jeszcze się nie skończył i odzyskasz połączenie, będziesz mogła/mógł kontynuować egzamin.

    • Jeśli egzamin się skończył, zapisz godzinę, w której utraciłaś/utraciłeś połączenie i poinformuj Komisję Rekrutacyjną. 

  • Platforma zwolniła podczas egzaminu do tego stopnia, że nie mogę udzielać odpowiedzi.
    Możliwe objawy:
    - wciskam przycisk “Następna strona”/”Zapisz podejście” i nic się nie dzieje
    - po kliknięciu na przycisk nic się nie dzieje, a potem wyskakuje okno z komunikatem

Problem może leżeć po stronie Twojego połączenia z internetem, Twojej przeglądarki lub po stronie platformy. Zrób zrzut z ekranu (klawisz Printscreen / PrtSc) i zapisz godzinę wystąpienia problemu. Poinformuj Komisję Rekrutacyjną.

  • Mam połączenie z internetem, ale platforma przestała działać.
    Możliwy objaw: widać np. komunikat “Kod błędu 502: Bad Gateway”

Zrób zrzut z ekranu (klawisz Printscreen / PrtSc) i zapisz godzinę wystąpienia problemu. Najprawdopodobniej inni kandydaci mają w tej samej chwili ten sam problem. Poinformuj Komisję Rekrutacyjną.